Ufff kilo çok mu iyi bir şeymis ! Vallaha yeminlen bıkkınlik geldi her şeye bir fikri olan insanladan. İnan öyle diyorlar yorulduğunda al bak dediğinde ortadan kayboluyorlar. Bebeğim şu an 9 ayligiz, Doğduğunda sütlerim pacalarimdan akıyordu. 2.870 doğdu 3 aylıkken mi ne 5.5 kiloydu. Doktor dedi gayet iyi sağlıklı emzirmeye devam annesi dediydi. Kayınvalidem neresi iyi çok zayıf şöyle böyle dedim şeker hastası yapmak istemiyorum ben çocuğumu. [Sütüme güveniyorum lütfen kafanıza göre iş yapmayın dedim. Çünkü sağolsun pirinç suları icirmis bir gün. Yok cici bebeyi ez diyor vs. Şimdi görüşmüyoruz da yani ben ona demiştim biraz bakabilir misin diye kendi annem vefat etti. Bana dedi anca 1 saat bakabilirim. E her şeye atliyordun ya. Yani uzun lafın kısası salla gitsin. Şu anda da 8.250 gram kimseye de bir şey demiyorum.saglik ocağına gidiyorum eşim sorarsa da hızlıca cevap verip başka bir şeyler diyorum kendi de unutuyor zaten. Başkası sorunca da lafı çeviriyorum. Kimseye bir şey ispatlamak zorunda da değilim. Bizim çocuğumuz sonuçta.