BebekC Streptekok bio gaia gaz damlası değil probiyotiktir o yüzden tek başına etkisi olmadı oğlumda. Sab simplexle beraber kullanınca etkili oldu. Bio gaia günde bir kez 5 damla, sab simplex günde 3 kez 15er damla.
Emreninannesi- Streptekok oğlum kolikti biz faydasını gördük ama tek başına değil sab simpex kullandık birde yanlış hatırlamıyorsam 5 damla kullanmıştık ama en önemlisi hergün aynı saatte vermek gerekiyor doktorum öyle demişti saatini şaşma demişti
Deletedmom_79 Streptekok biz birinci haftasından itibaren kullandık ancak bebeğime pek yaramadı. O süreçte inanılmaz ıkındı ve göbeği fıtık oldu. Aşırı gaz masajları denedik, bezi büyüttük sebebi bulana dek yıprandık. Damlayı bıraktık en son ve düzeldi🫤
Yalpp Streptekok bende pek memnun kalmadım doktor biraz gazı var dedi yazdı ama bildiğin her gece ağrıyla uyanmaya başladı her bebekte aynı etkiyi göstermiyor
Perihanyldrm Relactaz damla var gaz için çok ama çok memnun kaldım biogaia probiyotik içerikli birşey ben onu almadım dediğim gibi relactaz aldım bebeğim 3 saat uyumuştum ilk vermede bile yavrum nasıl rahatladıysa artık
Mommygirl Streptekok biogia bi süre kullandık başta ıyıydı sonra ıkınmalar başladı. Maflor kullanıyoruz şimdi o daha iyi geldi