zeyzehk ay benimki anlattın valla , gece sanki alarm kurmuş gibi saat başı meme istiyor, o kadar çok uyaniyorum ki hatırlamıyorum kaç defa … benimki de eskiden böyle değildi hatta 3 aylık falandi doktoruna yazmışım meme için uyandırıyım mi ? Bir iki defa uyanıyordu ama şimdi… bide benim sorunum emzirerek uyutuyorum. 10 dk sonrasıı uyanıyor ağlıyarak ve birdaha tok olduğu için meme veremiyorum ve geri uyumuyor, uykumuz gece 12 gibi buluyor maalesef