Arkadaşlar çözümü buldum başkaları da görürse diye yazıyorum. Süt arttırıcı çaylar kullandım . En önemlisi 5 gün boyunca 3 ana öğün 3 ara öğün olacak şekilde beslendim . Gün içinde uyumaya çalıştım. Suyu günde en az 3 lt içtim. En önemlisi bebeğimi sürekli emzirdim. Emmediği zamanlarda sağdım. Bu önerileri Dilruba Demirezer diye bir emzirme danışmanı ücretsiz olarak yardımcı oldu. Allah ondan razı olsun. Sayesinde sütüm arttı.