Merhaba kızlar şimdi şöyle benim saçlarım cansız ince telli ve seyrek. Ama bi 10 senedir ortaokuldan beri kuaförde saç kestirmemişimdir evde kendim uzadıkça uçlarından keserim. Kuaförde kestir iyi gelir kuaför eli makası başka diyolar böyle bişey var mı 🤔🤷🏻♀️