2 ay 22 günlük oğlum bizde çok fena pişik olduk üstelik asla ıslak mendil kullanmyorum bezini uzun bekletmiyorum sık sık yıkıyorum kuruluyorum havalandryorum hamazinc kullandm olmadi bepantol sürdüm olmadi zeytinyağ ise yaramadı pudra bile denedim bacakları artık soyulma derecesinde bezin kenarlarnin geldigi yerler berbat 3 tane bez degistirdim hatta birini de dün gece gittim aldm 1 numara da büyük aldm sikmasn acitmasn diye ama yok çok ağlıyor ve asla ne hafifliyor ne geçiyor anlamyorum niye kızım da teni çok hassas dı ama hamazinc geçirirdi.. oğlumun daha hassas ama denedim bildim hiç bir şey işe yaramıyor yıldım resmen