Emirasaf_e beren165 asla zeytinyagi sürülmez cocuga sakin denemeyin kizdirip sogutup oyle sürülür ama vakit kaybi hamazing krem anında pisigi siler goturur 3 yasinda oglum alerjik hala psik olur 3 yildir kullaniyoruz aninda gecer doktorumuz vermişti kimyasal yok icinde demisti birde kantoran yagida surekli sürdüğünde pisik olmazmis bezininizi degistirmeniz de fayda var
Tugce-11 Benim kızımda da pişik vardı her ne yaptıysam bir türlü geçmedi , sonra e bebekte satılan sudocream var o çok iyi geldi deneyebilirsin canım
Mgeroglu Hametan,sudocrem mustela hepsini kullandım hiç biri fayda etmedi sarı kantron yağı sürdüm benimki 9 aylık hafif pamuğa batırdım 2 saat içinde geçirdi doktorumada sordum yapabilirsin dedi
Mrymnly12 caniminicib_ Bepanthol babyi bende kullandım ama etki etmedi şimdilik hametan kullanıyorum ama sanki o da etki etmicek gibi😏
Tugco beren165 ben mustela ve sudockrem kullanıyorum her bez değiştirmede kaka yapsada yapmasada elime hangisi gelirse sürüyorum doğduğundan beri hiç pişik sorunumuz olmadı
fatmaasil beren165 merhaba Arko tüp krem kesin çözüm pahalı kremlere o kadar para vermene gerek yok tecrübeliyim bu konuda kullanmadığım kalmadığı mustela Ahmetcan bepanthol sağlık ocağındaki ebe söylemişti bana da hala kullanıyorum bebeğim yedi aylık
Nurellaa_ beren165 bizde olduk ben ara ara yıkadım poposunu bez değişimde genellikle de pamuklu ıslak bezle sildim ve kuruladım . Sonra krem sürüp birkaç dakika bekleyip bez taktım öyle geçti
Edanurmehmet beren165 benim bebeğümde bir buçuk aylık pişiği vardı sudocrem aldım bi günde geçti kesinlikle tavsiye ederim Ayrıca hemşireyim ben yatak yarası olan hastalarda bile işe yarıyodu gerçekten etkili bir krem
Ecemce Günde iki üç defa ılık suyla yıkıyorum. Güzelce kurutup Bepanthol kremi sürüyorum. Hiç pişik olmadı şükürler olsun.
Mys01-01 beren165 canım de gorsun benımkı ısık tedavısı aldı yara bakımı aldı en son lamiderm kremle geçti
Meralumay beren165 benimde 1 aylıktı pişik oldu mustela sudocrem travazol bütün kremleri demedim en son Arko tüp krem var onu aldım ve bezi değiştim çok şükür geçti
Dimitrina_kovaceva beren165 herkes gerekeni yazmış ama ben de yazayım. Pamuk kullanıyorsun zaten ıslak mendilden değildir. Bezdendir veya kakası biraz fazla kalınca da pişik olur. Eğer uzun zaman pişik sürdüyse mantara çevirmiştir. O zaman pişik kremleri daha da kötü yapar daha da yayılır. O yüzden en baştan doktora götürmen en mantıklısı. Bizimkine o dönem doktor travazol vermişti maksimum 4 gün günde 3 kez kullan demişti. Totosunu hep kuru tut demişti. Uygılaıdm düzeldi ama bizde pişik kronik hale gelmişti 14 aya kadar uğraştım maalesef çünkü alerjik cilt 🤷🏻♀️
EnesYasir beren165 canım doğduğundan beri sudocrem kullanıyorum bir kez bile pişik olmadı doğduğunda 10 gün yoğun bakımda kaldık ilaç tedavisinden dolayı sürekli dışkılama yapıyordu orda bile olmadı hamd olsun..Ordaki hemşireler de bunu önerdi ama zaten ben daha bebeğim doğmadan almıştım..
1_prens_annesi beren165 bizimde ilk ay öyle oldu yavrum kıpkırmızı yanik gibi olmuştu ıslak mendili bıraktık 5 aylik hala pamukla siliyorum bi de doktorumuz bi krem verdi günde bi kere 3 gün onu kullandık geçti bi daha da olmadi
orkideSeverim beren165 hametan (sarı olan ) ile fito kremi karıştırıp sür muazzam bir şey hemen geçiriyor