Pateteslimanti Son zamanlarda psikolojik olarak hiç iyi değilim bu durumu artık aşamıyorum destek almam lazım önerebileceğiniz bi doktor var mi?
Aselduru88 Pateteslimanti ben konuşarak asla çözüme varamadım depremde hayatini kaybedenler ve kayserinin sürekli sallanması beni mafetti ve ilaca başladım
Serap0733 Pateteslimanti ben de aynı durumdaym psikiyatriye gidicegm gece oldu mu mutfaga gitmeye korkuyorm
Anonim9 Öncelikle ilaç desteği almadan psikologa gitmek istiyorsaniz anda psikoloji merkezi şerife Aksoy Bolat öneririm. Kendisi doktor değil psikolog. İlaç kullanmak isterseniz psikiyatriye gitmeniz gerekir.
Pateteslimanti Anonim9 bebeğimi emzirdiğim için ilaç kullanamam psikolog arayışındaydım teşekkür ederim 🙏
Pateteslimanti Aselduru88 bebeğimi emzirdiğim için ilaç kullanamam ama aşamıyorum ev bana zindan geliyor üstesinden gelemiyorum inşallah konuşarak çözülebilir
Anonim9 Pateteslimanti ben geçen sene ölü doğum yaptım panik atak krizlerim oluyodu kriz olmadığı anlarda bile göğsümde o yutkunamama acı hissi hiç geçmiyor du dunyaya sığmıyordum. Ama kendisiyle bu süreci aştık çok şükür. Ben EMDR terapisi gördüm dilerseniz araştırabilirsiniz. 😊
Pateteslimanti Anonim9 bebeğiniz için Allah rahmet eylesin rabbimin meleği eminim en güzel katındadır rabbim cennetinde buluştursun sizi Allahım güç versin size🙏 çok teşekkür ederim araştırcam mutlaka
Pateteslimanti Serap0733 yaklaşık 2 aydır var bu vesvese bende ama depremden sonra çok arttı ve geçmiyor destek almak şart oldu