Dün akşam yaptım, sütü rutin herkes gibi kaynat et
derken mayala kavanozlara koy diyene kadar fırını 160 da beş dakika ısıttım ağzı kapalı beklerken sıra kavanozlara koydum mayaladıgım sütü akşam 9 da fırına koydum sabah beş gibi cocuğu emzirirken kalktım fırından cıkarıp 15 dakika dışarda beklettim sonra dolaba koyup ağzı acık bir gün bekletip kapattım taş gibi oldu 🥰