uzlet Kızlar 14 şubattan bu yana ovulasyon testine başladım daha önce de kullanmıştm 2 sene önce ama 3 gümdür yumurtlama görüyorum çatlama olmadı aslında havuç falan yiyince çatlama olurmuş onu da yaptım acaba bu normal mi yaşayan varmı ne yapabilirim test mi bozuk anlayamadım başlar başlamaz yumurtlama görmeye başladım çfit çizgi hep aynı koyulukta
MeetJoeBlack uzlet test çizgisi daha koyu olması gerekiyor diye hatırlıyorum. Adet bitiminden itibaren mi başladınız test yapmaya ?
Burcum17 uzlet Gebelik testi yap istersen ben öyle öğrendim gebe oldugumu kızım şimdi 7 aylık gebelik yoksa havuç catlatiyor diye biliyorum
uzlet MeetJoeBlack ben daha önce de kullandım 2 sene önce daha koyu ve aynı kuyrukta olması yeterli oluyor ancak bu kadar uzun 4 gün boyunca sürmesi ilk kez oldu normal mi bilmiyorum hemen hemen zaten Daha Koyu çıkıyor t çizgisi
MeetJoeBlack uzlet ben de ovulasyon testi ile hamile kaldım da , tamamen aynı koyulukta olduğunu hatırlamıyorum , test daha koyu olduğunda yumurtlama görmüştüm. Dediğiniz gibiyse bi fikrim yok maalesef 🤷🏻♀️
uzlet MeetJoeBlack kızıma bende ovulayonla hamile kaldım hormonlarım yüksek benim İlkinde de olmaz tüp bebek yaptırın dediler istemedim Çok şükür doğal yollarla Kendiliğinden oldu şimdi ikinciyi istiyorum hormonlarımı yine biraz yüksek ovülasyon testi yapayım dedim ama çizgi hiç silikleşmedi zaten hemen hemen İkisi de kop Koyu 4 gündür düşünmekten kafayı yemek üzereyim artık niye böyle oldu anlamıyorum
Burcum17 uzlet Birde insta da birgebeningunlugu diye bir sayfa var ovulasyon hakkında herşey var orda bir bak istersen
uzlet Burcum17 yaptım canım onu da negatif çıktı zaten adet bitti 3. Günü teste başladım o arada gebelik olması çok zor 😔
uzlet Burcum17 biliyorum canım ovulasyonu onsan öğrenmiştim ben zaten ilk kızıma da ovulasyon takibiyle hamile kaldım. Gerçi doktorlara kalsa tüp bebek diyorlardı hormonlarım yüksek iyi değil diye. Şimdi de yine aynı şeyi diyorlar.