Ebrucebecii Kızlar dolapta sağdığım süt vardı sabah 9 gibi dışarı çıkardım içiririm diye ama emiyor diye de biberonla vermek istedim en fazla 3 saat diye biliyorum ben ama bebekken 1 gün dışarda tutup veriyordum bir şey olmamıştı. Ne kadar durabilir oda sıcaklığında? Bir de bozulmuş ise nasıl anlarım bozulduğunu ?
ELARAS Ebrucebecii dolaptan çıkınca en fazla 1 saat içinde vermen gerekiyor. Aksi taktirde bakteri oluşturur.
Haribo42 Ebrucebecii 1 gun bekletip iyi vermissin valla hayret .. ya ben cok takintiliyim ya da bilemedim