Kıpkırmızı olmuş taş gibi ve kaşınıyor dün oldu 1.5yaş aşımız koldan ya karma olan yada hepatit A tarafı onu bilemedim normal mi çok endişelendim dün baktım aşı yerine bugün hiç bakamdm şimdi üstünü değiştirmek için doyunca gördüm korktum eşimde telaşlqndi ateş gibi yaniyor orası