Melekannesiiiii ya ben bazen oğluma sesimi yükseltiyorum tabi ki sonra büyük bir vicdan azabı duyuyorum, eşim öyle bağırmaz ayda yılda bir belki anca sesini yükseltir ama Ay bi sinir oluyorum o öyle sesini yükseltince. Bağırma çocuğa diyorum, sen bağırıyorsun ya diyor bana 🙄 e iyi de ben sabahtan beri çocukla beraber evdeyim, yemek yememesi derdini de ben çekiyorum, hareketli hallerinin sorununu da ben çekiyorum, uykusuzluğunu da ben çekiyorum. Eşime diyorum bütün gün istesin eve gelince 1 2 saat çocuğu görüyorsun zaten onda da verimli ol yani sıkılma çocuktan falan diyerek tepkimi gösteriyorum.