Zynpgmt benim bebeğim şuan 1 aylık benimde başıma geldi gaz ilacı kullanman gerek gazını cikartamadigi için kakasıni yapamıyor karın ağrısı vardır büyük ihtimale önce ayaklarını bisiklet çevirir gibi oynat sonra kollarini hareket ettir göbek bağı düştükten sonra da karnina masaj hareketleri yap youtubeden bunun için videolar var bakabilirsin ama gaz ilacı muhakkak kullanmalisin. Yenidoğan bebekler hareket etmediği için elleri ayakları kakalarini yapamamalari çok doğal 3 4 aylık oldumu geçer