Arkadaşlar selam,
İstanbulda oturuyorum ve binamızı inceletmek istiyoruz. Ama önceliğimiz belediye değil, özel firmalar. Karot almadan yapılan tekniklerle istiyoruz. Yaptıran, bilgisi olan var mı?
İnşaat mühendisi arkadaşlardan firma önermek isteyen olur mu?