Aseb4 Merhaba anneler bebeğimin reflüsü var sürekli sürekli kusuyo. Gaviscon infant çok iyi geldi ama bitmek üzere hiçbir yerde bulamıyorum. Lütfen elinde olan anneler varsa dönüş yapabilir mi bebeğimin çok ihtiyacı var..
parsoglan19 Aseb4 bende de sanırım 2 kutu var ailemdeyim evime geçince hemen yazayım size yarın sabah
Bisraa Aseb4 Bebelac Gold thickener kullanmayı denediniz mi mama ya da anne sütü fark etmez kıvamlı olunca kusma baya azalıyor bizde nerdeyse kalmadi
parsoglan19 Aseb4 baktım bir dolu kutu var fakat Şubat 2023te son kullanma tarihi doluyor yani bu ay.
Aseb4 miniikmucizeem çok isterim karşı ödemeli olarak erzuruma gönderme şansınız var mı acaba? Sizin için hangi kargo daha uygun olursa 🙏
Temmuzannesi13 miniikmucizeem merhabalar elinizde gaviscon infant var diye yazmışsınız ama hanfendiye gonderdinizmi acaba varsa elinizde bende çok duaci olurum gerçekten çocuğumun tedavisi yarım kaldi çok kötü durumdayiz hiçbiryerde bulamıyorum 😔
Aseb4 Bisraa onu denemedim ama reflü mamasını içtiği gibi kustu bebeğim her seferinde. Mantığı aynı sanırım o da koyu kıvamlı bir mama
Bisraa Aseb4 yok değil ondan 100 CC ye bir ölçek koyuyorsun ki küçük bir kaşığı var mamanın tadini bozmuyor benim bebeğim artık mamayı onsuz içmiyor biz her ilacı denedik çareyi thickener da bulduk
Aseb4 Bisraa ben genellikle emziriyorum günde 1-2 kez mama içiyor. Emzirirken nasıl kullanabilirim? Sağıp mı vermem lazım
Bisraa Aseb4 aynen sağıp eklemeniz lazim100 CC ye bir kaşık onun kaşığı küçük mama kaşığı gibi değil zaten