Yani burda öyle yapan kimse yoktur da bi komşu var çöpleri çıkarırken poşete falab koymadan bebek bezlerni bi kovada çıkartırdı bina girişinde oturuyo bi de hem manzara hem koku açısından fenaydı🤢 Allahtan kızı büyüdü bezi bıraktı da rahat ettik. Korbell kullanıyorum memnunum ama kullanmasam da güzelce poşetler öyle günlük atardım. Şimdi üç günde falan doluyo dolunca atıyorum, henüz ek gıdaya geçmediğimizden aşırı kötü kokmuyo bakalım sonra nolacak. Bi yere gittiğimde de çantamda buzdolabı poşeti gibi büyük boy poşetim var ona koyup atarım ev sahibinin gösterdiği yere kimsenin çöpünü kokutmaya hakkım yok