Hafsa_anne İnşallah gündür bu sekilde kusuyor. Emziriyorum gazını alırken hooop süt fışkırıyor ağzından. Acaba önemli bişey mi yoksa fazla mı emzirdim
kubrasonmez16 Hafsa_anne arkadaşımın kızı da ayni bu şekilde doktor allerjik olabilir diye diyet vermiş yediklerine dikkat ederek emziriyor bir de reflü de yapabiliyormuş kilo alımında yavaşlama varsa o zaman endişe etmelisiniz
denizco Bizim boncuk 2 aylıkken öyleydi sanırım midelerinin Kapasitesinden fazlasını emiyolar emdikten sonra hızlı hareket ettirmezsen olmuyo. Yani bi anda kaldırmazsan memeden falan. Bi ay kadar sürdü haftada bi kez öyle kusuyodu. bütün emdiği sütü tazyikle üstüme boşaltıyordu. O dönem göğüslerde de çok süt oluyo sanki belki de o yüzdendir.