Evde ayağım boşluğa geldi kaydım düştüm. Sol omzum hareket ettirmezsem ağrımıyor ama hareket ettirirsem kolumu kaldırırsam ağrıyor. Çıkmış olabilir mi? Yarın sabah doktora gideceğim kızımı bırakacağım biri yok şu an. Eşim şehir dışındaydı. Kas gevşetici krem falan sürdüm ama bilmiyorum işe yarar mı ?