iremmm311 Merhaba sevgili anneler Ayda hem 4. Ay aşıları hemde menenjit aşıları aynı gün yapılabilir mi ? Bir sakıncası var mıdır? Ayda aşıda düzensizlik oldu sadece rota yapıldı. Doktorumuz başka gün menenjit aşılarını yapmadı. 15 gun arayla aşı olmadığını söyledi. 4. Ayda aynı gün yapılsa bir sorun olur mu? Önerilerinizi bekliyorum
Zeynephuma22 Bence aynı gün yaptırmayın çocuğa yazık menenjit aşısı çok ağır bir aşı. Kızım a geçen ay 1.dozu yaptırdık çok zorlandı yavrum