21 aylık kızım özellikle beni istedikleri olmayınca yüzümü tırmalıyor. Saç çekme çimdik atma, vurma huyu da var. Biz anne baba olarak hiçbir zaman böyle davranışlarda bulunmuyoruz. Bunları bize yaptığında konuşup anlatmaya çalışıyoruz canımızın yandığını belli ediyoruz ama yok. Özellikle bana çok yapıyor bazen babasına. Bizim dışımızda kimseye yapmaz. İstekleri olmayınca ya da durduk yere yapıyor. Nasıl bırakacak bunları. Ailem sinirimi bozuyor bu çocuk şiddetçi, agresif, vur ellerine bi daha yapmaz yüzüne alıştırma diyip duruyorlar ben çocuğa tepki vermeyincede dövsün seni hak ediyorsun diyorlar artık gına geldi. Ben bu davranışları kendini ifade edemediği için tepki ve 2 yaş sendromu olarak yorumluyorum. Yanlış mıyım? Ben mi bir yerde hata yaptım lütfen akıl verin anneler