Bebeğim 6 aylık bugün aşı için gittiğimizde hemşire hiç kilo almadığını söyledi ve mamaya başlatın yavaş yavaş dedi emiyor ve memeye aşırı düşkün bir çocuk nasıl kilo almadı hala anlamıyorum yaramıyor herhalde sütüm artık gelin görün ki bebeğim asla biberon tutmuyor (4-5 tane farklı biberon denedik) ağlıyor kaşıkla denedik olmadı beni görmesin emme geliyor aklına dedik başka biri verdi biberon olmadı enjeksiyon denedik yine olmadı denemediğimiz hiçbir şey kalmadı sizin bildiğiniz alıştırma yöntemi var mı ya da aynı durumda olanlar nasıl alıştırdınız lütfen yardım edin sabahtan beri çok yoruldum