Öncelikle yara nedeninin düzelmesi lazım o da bebeğin tutuş hatasından oluyor. Yara iyileşmesi için de lansinoh bende işe yaramadi. Tutuş düzelince yavaş yavaş iyileşiyor. Ama arada e vitamini kullandım. Madecassol kullandım ( bebek emmeden meme ucunu temizlemek gerekiyor ) ya da garmastan pomad da olabilir. Ama en önemlisi doğru tutuş yeni dogansa ve sezeryanla doğum yaptiysaniz koltuk altindan tutun daha rahat edersiniz