Merhabalar . Ben öğretmenim ve kızıma eylülden beri annem bakıyor. Artık bakıcı ayarlamak istiyorum . Memleketimizde değiliz tanıdık kimse yok. Depremden dolayı memlkete geldik ve annemi götürmeyi düşünmüyorum artık. 1 martta okullar açılacak. 5, 6 günde alışır mı acaba çok tereddütlerim var.Bakıcısı olanlar alışma sürecinin nasıl olduğunu anlatabilir mi, kızım yabancılara karşı çok çekingen açıkçası korkuyorum alışamaz mı diye.