Kızlaaaar 2. Doğumumu yaptım. İlkinde oldu mu hatırlamıyorum . Bugün doğum yapalı 4 gün olacak ve ara ara sancı giriyor karın bölgeme. Bazen bacalarıma vuruyor normal mi?? Pazartesi kadın doğum randevum . Acaba acilden giriş mi yapsam pazartesiyi beklemeden