2prenss_annesieliff_ Derya341986 bende hataydayim 13 Şubat’ta yapılması gerekiyordu sağlık ocağı yıkıldı yaptirmasam olur mu acaba
Ecemilay Derya341986 evet biraz yapıyor benimki hiç bi aşıda ateşlenmedi 4. ay aşısında 39.4 ü gördük ama benimki üşütmüştü onun etkisi de vardı tabi
Nurossu7 Derya341986 aslında aşı bizde ates yapmadı ama aşırı huzursuz oldu ve asi yerleri ağrıdı ilk 3 saat bir şeyi yoktu sonrasında başladı fitil verdim ağrısını aldı ertesi güne bir şeyi yoktu zaten
cogulsahis Derya341986 bebeğimin biri çok huzursuz olduğu için aşıdan 1 saat sonra ateş düşürücü vermiştim onun çıkmadı hiç, diğer bebeğim aşının akşamına ateşlendi en fazla 38,6 yı gördük ılık uygulama ve ateş düşürücüyle düşürdük daha da çıkmadı.
Derya341986 2prenss_annesieliff_ yarın doktora sorayım bunu mutlaka. Ama oğlumunda biraz gecikti ameliyattan dolayı çok geciktirmeyelim demişti sağlık ocağındaki doktoru
RuzgarMommys 2prenss_annesieliff_ çok geçmiş olsun siz bulduğunuz ilk sağlık ocağında yaptırın aşınızı nolur nolmaz hastalıklar artıyor korusun yavrunuzu :/ 1 ay zamanı var diye biliyorum
Derya341986 2prenss_annesieliff_ canım tekrar merhaba sordum aşı için 4-5 ay sonra olsa bile sorun yok dendi ancak salgın olma riskine karşı olursa iyi olur dendi
2prenss_annesieliff_ Derya341986 teşekkür ederim canım Derya341986 sorarsan çok sevinirim canım senden haber bekliyorum burada var sağlık ocağı ama yaparlar mı bilmiyorum sağlık ocağı da uzak araç var ama benzin mazot yok gidemiyoruz
2prenss_annesieliff_ RuzgarMommys uzak canım araç da yok gidecek bilmiyorum korku içindeyim zaten unutmuştum yeni geldi aklıma
Derya341986 2prenss_annesieliff_ mutalak soracağım canm yarın en fala ne kadar ay geçirerek yapılabilir olduğunu
2prenss_annesieliff_ Derya341986 ay canım teşekkür ederim bizde burada ki sağlık ocağı na gitti sordu eşim kapaliymis doktor ve hemşire vefat etmiş yarın aşka bir koye soracağım
Zeyzey2019_ Derya341986 kızım oldu geçen hafta. Hiç çıkmadı bile. Ama bu bünyeye göre değişir, kızlar kızımda genel olarak menenjit aşılari dışında asida ateşi olmadı hiç.
Derya341986 Zeyzey2019_ umarım bizim de öyle olur menenjitte ateşi çok mu yükseldi bir iki aya menenjit yaptıacağım