Deletedmom_99 Merhabalar güzel anneler doğum sonrası egzersiz ve spora ne zaman başladınız 1 ay oldu sezaryen ile bebişim geldi ve artık iyi hissediyorum ve kondisyon bisikleti sürmek istiyorum var mı bilgisi olan süreçle alakalı