Ecemilay biz de de kan grubu uyuşmazlığından dolayı 15 lere yükseldi 1 gün fototerapi uygulandı ama bizim bebeğimiz 3 günde 800 gr kilo kaybetti o yüzden anne sütü yanında o dönem takviye mama verdik doktor tavsiyesi ile sütüm de yeterli değildi sanırım 10 günde doğum kilosunun üstüne çıkınca anne sütüyle devam ettik . Sürekli uyuduğu için bebek yeteri kadar beslenemeyebiliyor o yüzden öyle söyledim . Yoksa sarılığın beslenme ile alakası olmadığını doktorlar zaten söylüyor