Annelice488 uzar be kurban olduğum giden saçlar olsun boşver☺️ Bu arafa bende saçım yandı ve hayatım boyunca kestirmeyeceğim bir boyda kestirdim kasım ortalarıydı şimdi omuz hizasına geldi. Ben sadece sağlıklı olması açısından hc saç bakım yağı aldım hem dökülmeyi ciddi azaltıyor hemde çabuk uzatıyor diyorlar. Benm dökülmelerime çok iyi geldi. Saçlarım normalde çabuk uzuyor uzama kpnusunda yağ faydalımı bilmiyorım. Saç diplerine sürüp 1 2 saat ya da gece boyu bekletip yıkıyorum. Ben boylara da sürüyorum ,Yumuşatıyorda aynı zamanda. Diğer aldıpım da Matsu argan yağı ve keratinli bakım maskesi bunu duşta kullanıyorsun 20dk saçta kalmalı sonra durulutorsun. İkisindende memnunum. Ben saçlarımı düzenli boyadığjm için benim mutlaka bakım yapmam gerekiyor uzarkende sağlıklı uzamasını istediğim için aldım bunları. Şimdilik memnunum. Son olarak taramakta güçlük çekiyorsanız şampuan olarak mutlaka loreal elsevin son çıkan (lila kutu)şampuan saç kremini tavsiye edrrim. Saçlar pamuk oluyor.