FatmaAlyam Bebeğim 3 buçuk aylık ve alerjik bir bebek. Rota aşısını yaptırmadık. Alerjik bebeğe Rota aşısını yaptıran var mı?
Htcmrzdmr FatmaAlyam biz rota ilk dozu yaptırmıştık. Bebeğimin daha sonra alerjisi olduğu teşhis edildi. Doktorumuz ikinci dozu yapmadı.
Ahyeluz Benim oğlumda 3 aylık ilk dozu yaptırmıştım alerji teşhisi konuldu ardından doktorumuzu değiştirdik yeni dokotrumuz çok iyi keşke yaptırmasaydınız alerjil bebeklere tavsiye etmiyoruz dedi
Kbrbisi28 Bunu burdakilere degilde doktorunuza danisin bence eger tedirginseniz enazindan iciniz rahat yaptirirsiniz ve gecikmemis olursunuz ❤️