Bugün bademcik küçültme operasyonu oldu kızım. Ameliyatı güzel geçti 3gün boyunca sıvı beslenmesi gerekiyormuş meyve suyu ayran muhallebi vs. Bunlarda haliyle tok tutmuyor mama diye ağlıyor 1.5 yaşında. Siz neler yedirdiniz öneriniz var mı sulu şekilde un kavurması yapıp yedirmeyi düşünüyorum en azından tok tutar diye.