Emreninannesi- Daha önce hiç kullanmadım evolvia kullanıyoruz ama sürekli stok yok memnun musunuz bu mamadan anneler
Zehra5050 Emreninannesi- Ben memnunum kabızlık vs yapmıyor sindirimi güzel biz 3 mama değiştik en son bunu sevdi
Poyrazin_annesii Bn kullanıyrm bebegıme iyi geldi. Sadece mama tam erımıyor hep bıberonn dıbınde kalıntı kalıyor
Evaninanasi Poyrazin_annesii bilmiyorum denediniz mi ama ben yatlı kaşığı ile iyice karıştırarak buldum ona çözüm. Artık tamamen eriyor. Ilık suda yapıp kaşıkla karıştırmak gerekiyor.
Emreninannesi- Evaninanasi bebelac hiç denemedim hep evolvia kullandık onda öyle bi tortu kalma olmuyordu canım
Evaninanasi Emreninannesi- hanımefendi dibinde kalıyor demiş de ona dedim 🙈 bebelac golddan çok memnunuz biz. Kızım 4.5 aylık severek içiyor. Kabız veya gaz yapmıyor be kilo alımı da gayet iyi.