Kızım 24 günlük doğumdan sonra 2 gün yoğun bakıma alındı o sırada sütümü sağmamı istediler az çıktı tabi orda mama takviyesi verdiler sonra eve gelince sütüm arttı hatta artık evde sağıp dolaba koymaya başladım ondan bir süre sonra sanırım bebeğinde süt ihtiyacı arttığından kızımın tam doymadığını farkettim uykuya dalamıyordu gaz sancısı da oluyordu ama mesela sabahtan akşama kadar hiç dalamadığı oluyordu ve etrafı emmeye çalışıyordu sürekli sağlık ocağından kontrole gittiğimde de 200 gram aldığını öğrendim en az 500 gram almalıymış bir aylık bebek bir doktor bana her emzirme sonrası 30 cc ver dedi mamadan ama ben her emzirme sonrası fazla olur diye vermiyorum sonra yine uykuya dalamıyor bu sefer 60 yada 90 cc içiyor.. yanlış mı yapıyorum sık sık da emziriyorum bestlak daml kullandım bol su içiyorum inşaallah artar sütüm dimi