Oğlum 13 aylık. Çok zorda kalınca bez değiştirirken YouTube’dan video açıyordum 2-3 dk, eline bişey verdiğimde yine durmadigi zamanlar. Annemin yanına geldim bir kaç hafta kalayım diye. Annem de yemek yesin diye video acti bı kac kez. gün içinde de sürekli telefonu gösterip ağlıyor, telefonları kaldırıyoruz yine aynı şekilde. Ekran istiyor yani. Dikkatini çekecek şeyler, oyuncaklar koyuyorum önüne o zaman biraz oyalanabiliyoruz.. burda kardeslerim falan var hepimiz oyun oynayip ilgileniyoruz eve dönünce ne yapacağım bilmiyorum …