Aaanneaa Arkadaşlar 15 temmuz da çocuk dr önerebileceğiniz var mi çok bir bilgim yok yardımcı olursanız çok sevinirim
Elfmeva099 Aaanneaa Şehnaz Aydemir Ertekin hocaya 2 sefer götürdüm çok memnun kaldım ilgisi alakası çok güzel
2papatya Aaanneaa ben adet gecikmesi için gitmiştim emel hanım vardı hala orda mı bilmiyorum hastası çoktu memnun musunuz diye öyle bi kaç hastasıyla konuşmuştum memnun kalmışlar
Ecrinmoms00 Aaanneaa şu an var mı bilmiyorum ama kızıma ona gidiyodum Zehra Bebek, bide Emel Öztürk bu ikisi çok iyi çok çok iyi ama işte dediğim gibi kızım şu an 2 bucikt yaşında onun kontrollerine oraya gidiyodum
Hadianne Aaanneaa Medicana Selda yılmaz a gidiyoruz doğdundan beri bı kere de şehir hastanesine gitmiş pelin çelik babalioglu çok övmüslerdi
Aaanneaa Hadianne anladım çok teşekkür ederim bizde başkent hastanesi nimet cındık cocuk pediatriye gidiyoruz kalp rahatsızlıkları var maalesef kalça cikikligi için devlete gidelim dedik bize çok pahalı oluyor maalesef
Pamuk_bebegim42 Aaanneaa Pelin çelik babalioglu iyi bi doktordu bizde hep ona gidiyorduk Konya’dayken