Arkadaşlar merhaba atak dönemi nasıl hesaplanıyor. Kimi yerde doğum tarihinden kimi yerde doğması gereken tarihten yazıyor kafam karıştı. Kızım 19 Aralık sezaryen doğumlu. Doğması gereken tarih 26 aralıktı. 2. Büyüme atağı ne zamana denk geliyor bilen var mı acaba