Emzirme destek sistemi diye bi şey görmüştüm herhalde sonda derken ondan bahsediyorsunuz. Onun faydasını gören çok insan varmış. Ama kilit nokta bebeğin dudaklarının memeye değmesi. Yani emzirmeyi bebekle yapmak, sağımla değil. Bebek alıştıkça sağımla da artırabilirsiniz.
Bizde meme reddi olmuştu, stresli bi süreç de geçirdim baya azalmıştı sütüm. Gündüz nerdeyse hiç emziremedim, geceleri uyuklarken ya da gündüz uykuya dalmadan hemen öncesi ve uyanır uyanmaz göğsüme tutuyordum, o aralarda memeyi emiyordu ama aktifken kesinlikle emmiyordu. Bebeğimi emzirdikten hemen sonra elimle de sağıyordum, sıcak duş da kanalları açıyormuş, bi de bol su içip özellikle geceleri her uyanmada su içip bebeğiniz uyudukça sizin de uyumanız sütü baya arttırıyor.