menek16 Ozi12345 serum fizyolojikle temizleyin varsa nebülizatöre serum fizyolojik dçküp buharını solutun rahatlar
kasimonbes Ozi12345 nazal sprey tek cozum. Sterimar bile denedim yok nazali deneyin. Ama oncesi oksuruk varsa bir doktora gosterin bende de oksuruk baslayinca gittim bronsit dedi hala cekiyorum 😔
Ktyfts Ozi12345 eviniz çok mu sıcak? Birde eve çamaşır asmayın. Benim bebeğiminde burnu çok tıkanıyordu biraz petekleri kıstım gün içinde de evi havalandırma yaptım geçti 🙏
TurkerNoyan Ozi12345 doktora gösterdiniz mi? Serum fizyolojikle çekin uyumadan ve yemek yemeden evvel. Geniz eti olma durumu olabilir mi? Fısfıs gerekiyor olabilir alerjik olma olasılığı da var
Hilal28 2 saatte bir serum fizyolojik sıkıp çekiyoruz öyle zamanlarda bir de nebülizstör aleti aldık o iyi geliyor bunlara rağmen açılmıyorsa Nazalnem diye bir damla var yağlı bir damla kuruyan burunları açıyor deneyin isterseniz
Merakliannecik Benim kızım da burun tuıkanıklığından uyuyamıyorum. Valla eczaneye gittim durumu anlattım bana bi şey önerin dedim sprey çok güzel açtı burnunu. Zararı da yok dedi
Evaninanasi Ozi12345 yani eviniz biraz soğuk gibi. 22-24 arasında olması gerekiyor. Bebeğiniz soğuk alıyor olabilir mi?
ssergecc Ozi12345 bizdede aynı sorun vardı serum fizyolojik denedim ama olmadı sonra doktora götürdüm balgam sökücü şurup ve sprey verdi sprey burnunu baya rahatlattı