2 yaşına girecek kızım var kalça çıkığı var düzelmedi. Cemalettin hocaya gidiyoruz çok memnunuz bugün tekrar gittik ameliyat için gün verecekler yarın arayıp. Acıbadem hastanesinde yapıyormuş ameliyatı yakın zamanda çocuğunu ameliyat ettiren var mı ya da fiyata dair bilgisi olan