brcmsl_krkrt 3 ay 26 günlük bebeğim anne sütüyle besleniyor her gün kaka yaparken birkaç gündür kakasını yapmıyor, keyfi yerinde bağırsak sesleri normal gaz cıkarıyor, emiyor. Daha önce böyle bir durumu yaşayan var mı ?
Gulceninannesi25 brcmsl_krkrt 10 güne kadar normal deniyor zeytinyağı ver demişti bu olmadan da doktorumuz Bi sorun sizde isterseniz
Srpapatya brcmsl_krkrt 10güne kadar normal canım bende korkuyorum kabız oldusancilaniyo diye ama bebeğimin gelişiminde artmissdi
goldumsu brcmsl_krkrt benim doktorum 10 güne kadar normal senin yediklerin yüzündendir dedi. Ama 7 gün geçip artık bunaldığı için fitil yapmışlardı sıvı bi tane. Ve bende lifli beslendim, kayısı çayı tükettim. Bol su içtim. Bi süre dikkat ettim yediklerime düzeldi gerçekten de.
brcmsl_krkrt Gulceninannesi25 Gulceninannesi25 zeytinyağını söylemişti doktorumuzu ona rağmen yapmadı sonra fitil yapmıştık hemen yaptı. Ve az önce kendiliğinden yaptı dünyalar benim oldu 🤤🥹
Twinmomyy Benim ikizlerim 15 günde bir yapiyordu ve gittiğim bütün doktorlar anne sütü alan bebeklerde olabilir dedi. Karnı sert değilse ve huzursuzluk da yoksa korkmayın. Dediğim gibi bizimki 15 günü buluyordu sonra kendiliğinden rahatça yapıyorlardı.
Emmosch @brcmsl_krkrt benim kızım da 3 ay 26 günlük 🥰2,5 aydan beri haftada bir kaka yapıyor,anne sütü ile beslenen bebeklerde normalmiş 10 güne kadar
Uzunkipriikk brcmsl_krkrt bebeğim şu an 15 aylık bende çok korkuyordum kabız diye ama doktorlar anne sütü ile beslenen bebeklerin 10 güne kadar yapmamalarının normal olduğunu söylüyor bebeğimin 4-5 gün yapmadığı oluyordu ama keyfi yerindeyse huysuzluk yapmıyorsa müdahale etmiyordum sonrasında alışkanlık yapabiliyor çünkü yapılan müdahaleler