Merhaba ben alibeykoyde oturuyorum saya yolu caddesinde binam 3 katli 2011 yılında yapılmış ama binam sağlam mi değil mi depreme dayanıklı olup olmadığını merak ediyorum ibb sitesinden baktim 1999 sonrasındaki evlere bakmaya gelmiyorlar öle Bi seçenek yok yani tiklayamiyorum. 1999 önceki yıllara ait seçim yapabiliyorsunuz ben ozel Bi firmaya yaptırsam mi sizce yoksa gerek yokmu bilemedim. Bina min iki yanına 3 katli ve dolu yanlarımız.