-erCansu- RabiyaG bebek irmiği robotta çekilmiş hali tabi sindirimi daha kolay ama ben hep normal irmik kullandım
mysaa1 RabiyaG normal irmik robottoda küçülmüyor . Yulaf unu da kullanabilirsiniz . Bebeklerin sindirimi kolay olsun diye bebek irmiği daha iyi olur ama tabi siz bilirsiniz yine de .