Strongmom7 Yağmur botu lc Waikiki 36 numara Süet olan 37 numara(Bakırköyden almıştım markası yok ama kaliteli ayağı rahatsız etmiyor)
Strongmom7 Merveeemeeliss Sıkar malasef benimde 37 hava yağmurluydu ayaklarım ıslanmıştı aceleyle aldım sıkınca baktım ki 36ymış 😂