Busbus03 Alerji riski yüksek, gaz ve pişik yapabiliyor. Bizde alerji yapti mesela. Ortamlarda dikkat et. Bizim toplumumuzda bebegin agzina annesinden habersiz bir seyler vermek adet olmus. Ben alerjisi var dedigim halde k.validem vermeye kalkti. Tam agzina alirken gördüm neyse ki. Unuttum dedi gecti. İnsanlar alerji, sindirim vs. hafife aliyor. Ama acisini bebegimiz ve biz cekiyoruz.