Demeteymenim Merhabalar 🌸 Nasipse 2-3 hafta sonra oğlumun ilk yaşını kutlayacağız. 50 kişi falan olucaz menü olarak Sarma Açma Sigara böreği Browni kurabiye Çörekotlu kurabiye Damla çikolatalı kurabiye ve kısır düsünüyoruz sizce yeterli olur mu eklemem gereken birsey varmi sizce öneri istiyorum 🌸
Gencanneee55 Demeteymenim bence yeterli menümüz benziyor bende bu şekilde yaptım misafirlerimiz fazla oldu,pasta yedik tıkandık falan dediler bilmiyorum ama bence yeterli 🙏🏻
Meraklimama Demeteymenim yarından sonra oğluma yapicaz hem kuran okutucaz ben mantı,börek ,tavuklu, patates li)fellah köftesi ,dolma biber altına et koyucam,havuç ve kırmızı pancar yogurtliycam .