Kızzzlar. Bebeğimi uyutunca sadece 40 dk oluyor. Ne iş yapacağımı şaşırıyorum. Dinlenmeye hiç zaman kalmıyor. Nasıl uzatıyorsunuz uykularını. Gidiyorum 30. Dk da burnuna dokunuyorum memesini alıyorum falan. Nafile. Yani uyumadı için uyandır yöntemi. Hiç dokunmayınca da o civarlar uyuyor. Uyku eğitimi mi gerek. Yapamıyorum. Tüm yöntemleri biliyorum aslında