Mhrbndnc ilk eve geldiğimizde uyusturucu etkisi geçince ağlamaya başlayınca agri kesici verdim. İkinci agri kesiciyi tedbir amaçlı gece verdim. Ertesi gün hic biseye gerek yoktu. Klempli sistemle yaptırdık biz. Pansuman yapılmıyor. Sadece krem sürdük birkac kere. Bugun klempi çıktı. Yarın yine krem surucez bitti gitti.