Muk sorun derken doktorum 20.haftaya kadar bıraktırmam gerektiğini söyledi farklı doktorlarda çıktım sordum hepsi aynısını söyledi sütün tadı zaten 4.ayda değişiyor kendi bırakır bırakmazsada bıraktırma lazım dediler sebebide 20.haftadan sonra rahime uyarı gidiyormuş erken doğumu falan tetikliyormuş ben hep o zamana kadar emzirdim bebeklerimi oğlum gerçekten sütün tadı değişince hep kusmaya başladı birden kendi bıraktı kızımsaa asla bırakmadı biraz zorlandım ama bıraktı bide şöyle bişi var eğer düşük tehlikesi varsa direk kesmek gerekiyormuş bunları demişti doktorum şu çevre baskısına gelecek olursak eğer yok hamileyken emzirme çocuğun hakkına giriyorsun falan aldanmayın çocuk beslenebiliyor doktorum yeterli yedikten sonra endişe etme demişti bana