Belli bi yaşa kadar tekrarlama oluyormuş sanırım bende öyle okumuştum ama bizim kapanıklık fazla olduğu için operasyon gerçekleşti doktorun kendisi yaparken gösterdi hatta acılı bi işlem değil kremle uyuşturuyor idrar yollarında sıkıntı olur dediği için kendi doktorum üzerine yaptırdım bende inşallah bebişlerimiz iyi olur 🙏 sizede çok geçmiş olsun 🙏