Bebeğim 25 aylık. 18 ayından sonra konuşması baya hızlandı 22 aylıkken falan cümlelere başladı ve bizim dışımızda görenler de anlıyordu ne demek istediğini gayet anlaşılırdı yani. Ama 1 aydır falan söylediği şeyleri ben bile anlayamıyorum teker teker kelimeleri söylettiğimde tekrar ediyo ama cümle kurup bişey istediği zaman ne demek istediği hiç anlaşılmıyo. Doktora gidemedim daha 2 yaş kontrolüne randevu bulamadım o zaman sorcam ama kafamı kurcalıyo böyle bi durum yaşayan var mı aranızda ? Ne yapmak lazım yaşayan varsa düzelmesi için nasıl bi yol izlediniz neyden kaynaklanmış olabilir?